Ingyenessé válhat a Netflix Európában
A Bloomberg értesülései szerint a Netflix vezetősége jelenleg azt mérlegeli, adjon-e a platformhoz ingyenes, de reklámokkal tarkított hozzáférést az európai és ázsiai piacon a felhasználóknak.
A Bloomberg értesülései szerint a Netflix vezetősége jelenleg azt mérlegeli, adjon-e a platformhoz ingyenes, de reklámokkal tarkított hozzáférést az európai és ázsiai piacon a felhasználóknak.
Ismeretlen forrásból, SMS-ben vagy e-mailben küldött linkre soha ne kattintson senki.
A Netflix-előfizetés szüneteltetéséről szól a legújabb, e-mailben terjedő csalás, ám nem érdemes bármire kattintani a levélben: egy csaló oldalra próbálják vezetni a gyanútlan felhasználókat.
Egy lapértesülés szerint már mérlegeli a Netflix, hogy miként tudná pénzzé tenni a játékos üzletágát is. Jöhetnek az alkalmazáson belüli vásárlások, valamint a reklámok is.
Már nem lehet a hagyományos tévés előfizetés terhére előfizetni a Netflixre a Vodafone-nál, hamarosan a meglévő előfizetőknek is el kell végezniük pár beállítást.
Ezentúl lehetőségünk van meglévő fiókhoz adni a Netflix-profilunkat, így semmilyen adatunk nem vész el.
Újabb változások jöhetnek a Netflixnél, a reklámokkal támogatott szint javára kivezethetik a jelenleg legolcsóbb Basic csomagot.
Nemsokára levelet kapnak a fiókukat másokkal megosztó Netflix-felhasználók.
Az árfegyverhez nyúlt a Netflix a felhasználókért folytatott harcban. A streamingszolgáltató számos országban csökkentette árait – van, ahol a havidíj a felére zsugorodott. Ez akár ahhoz is vezethet, hogy a versenytársak is hasonló lépésre szánják el magukat, amivel végső soron a fogyasztók járhatnak jól.
Fellélegezhetnek a megosztott jelszót használó Netflix-felhasználók, elmarad a platform szigorítása – legalábbis egyelőre, mert várhatóan hamarosan tényleg véget érhet az ingyenesen megosztott jelszavak kora.
Meghatározott időközönként mindenképp be kell majd lépni a fiók elsődleges helyszínén az eszközökkel a Netflixbe, és ezt ellenőrizni is fogja a platform, ezzel is elejét véve a fiókok egy háztartáson kívüli megosztásának.
A streamingszolgáltató több újítást is bevezetett, hogy visszacsalogassa az elvesztett nézőit.