Az első percekben sikerült összetörnie vadiúj autóját a youtubernek
A Pog nevű videós túl kemény volt a limitált szériás Minivel.
A Pog nevű videós túl kemény volt a limitált szériás Minivel.
A brit kisautó felfrissített John Cooper Works változata kupé és kabrió változatban is elérhető.
A brit autómárka ezúttal csak és kizárólag a sportos menetteljesítményekre fókuszált. No és persze az abszolút egyedi külcsínre.
Még egy olyan nagy prémiumgyártó, mint a BMW-Mini sem tudja száz százalékig minden helyzetben, hogy merre is van az előre. A MINI-márka túlságosan is kiszélesített modellválasztékának megkurtítása után a cég agytrösztjei most a szokásosnál is alaposabban mérlegelnek: lehet-e egy szedán az ötödik alaptípusa az életstílus autóként híressé vált retrokedvencnek.
Az új Mini már alapmotorral is a legélvezetesebb városi kisautók közé tartozik, a 231 lóerős John Cooper Works csúcsváltozat viszont igazi zsebrakéta, ami automataváltóval szerelve percek alatt raliversenyzőt farag mindenkiből. Az élménynek viszont jelentős felára van, ami felveti a kérdést: vajon megér plusz másfél millió forintot a szintén virgonc Cooper S-hez képest?
Igazi gázpedáltiprós bemutatón eresztették rá a hazai újságírókat a harmadik generációs MINI legvadabb tagjára. Meghajottuk a MINI JCW-t.
A gördeszkák ördöge, Tony Hawk és a látványos ralimutatványok nagymesterének számító Dakar-pilóta, Guerlain Chicherit együtt népszerűsíti a napokban bemutatott új Mini John Cooper Works-t, amely a márka történetének eddigi legerősebb konstrukciója.
Az új generációs John Cooper Works turbós 2.0 literes benzinmotorja 231 lóerőt szabadít az aszfaltra, mellyel a legerősebb motor, amit valaha a brit prémiummárka sorozatgyártású modellbe szerelt.
A legsportosabb Minit az elődjétől eltérően már nem 1.6-os, hanem 2.0 literes turbómotor hajtja 200 lóerő feletti teljesítménnyel.