Jó pár száz magyarországi Mini Coopert is érint egy veszélyes akkumulátorhiba
A nagyfeszültségű akkumulátorház nincs teljesen lezárva, így nedvesség kerülhet az akkumulátorba.
A nagyfeszültségű akkumulátorház nincs teljesen lezárva, így nedvesség kerülhet az akkumulátorba.
Mennyi és milyen jellegű kompromisszumot kell kötnie annak, aki a lehető legolcsóbban szeretne beülni egy új elektromos autóba?
A BMW-konszern brit márkája hamarosan több vadonatúj villanyautóval fog előrukkolni.
Ezzel a kisautóval zavaró motorhang nélkül, a lehető legnagyobb csendben lehet nyitott tető mellett autókázni.
A BMW-hez tartozó brit márka újdonságát kifejezetten kerekesszékesek által történő használatra optimalizálták.
A stílusos kisautóval a legnagyobb csendben suhanhatunk akár nyitott tetővel is.
Húsz éve már, hogy a Mini márka újjászületett a BMW csoport keretein belül. A legismertebb modelljük harmadik generációja idén ismét megújult, amelyet még inkább letisztult irányába fejlesztettek tovább. Kipróbáltuk a három- és ötajtós és kabrió Coopereket.
Igen rövid életciklust adnak már csak az utolsó benzines és dízel Miniknek. 2030-tól már csak villanyautókat árusítanának.
Ritka az olyan villanyautó, amelynek vezetése nemcsak egyenesben, hanem kanyargós utakon is élmény számba megy. A Mini első tisztán elektromos modellje viszont abszolút ilyen. Teszten a zöld rendszámos közúti gokart.
Kicsit sárgább és sokkal csendesebb, mint egy benzinmotoros Mini, de az élmény ugyanaz, sőt. A britek első, tisztán elektromos meghajtású autója igazán fontos modell, mert kijelöli a Mini márka jövőjét az elkövetkezendő évekre.
Minden jel arra mutat, hogy a gyakorlatban nehéz lesz hozni a típus bőven 200 kilométer feletti gyári hatótávját.
Az angol Mini deklaráltan villanyautómárka lenne hosszabb távon. Most be is mutatta első elektromos modelljét.