Kincseket érő klasszikus autói eladásából igyekszik pénzt szerezni a McLaren
Az autógyártó pénzügyi helyzete korántsem megnyugtató, és jelentős csúszásban vannak az új szuperautó-projektjükkel is.
Az autógyártó pénzügyi helyzete korántsem megnyugtató, és jelentős csúszásban vannak az új szuperautó-projektjükkel is.
Lassan ritkaságnak számító old-school járgány a Honda Jazz, a maga turbó nélküli, méretes motorjával. Kisautó, nagy motor, nagy élvezet? Tényleg az, de vannak jókora kérdőjelek is.
Fernando Alonso már jobb, mint a saját mémje.
Drukkoljunk bármelyik F1-csapatnak, ezt a videót látva szinte mindegyikünk jobb sorsot szánna Alonsóéknak.
A 36 éves Jenson Button szaktanácsadóként marad a McLaren-Hondánál, de az idei az utolsó szezonja lesz.
A pletykák szerint olyan erő lesz a motorban, hogy azzal a Mercedes nyakára érhetnek.
Nem sok vizet zavar mostanában a Forma–1-ben a McLaren, amely megsínyli a sportágba idén visszatérő Honda nyűglődését. Persze a szebb napokat megélt wokingi alakulat is igyekszik villantani: ha másutt nem megy, hát versenyen kívül…
Fernando Alonso mindig hangoztatta, hogy a néhai háromszoros világbajnok Ayrton Sennát tekinti példaképnek: nagyobb megtiszteltetés aligha érhette a kétszeres vb-első spanyolt annál, minthogy kipróbálhatta a brazil pilóta 1988-as rakétáját, a legendás MP4/4-et.
A Forma-1-es előszezont megnyitó jerezi tesztelés nyitónapján egyik leginkább várt attrakciója az újra összeálló McLaren és Honda első produktumának, az MP4-30 típusjelű konstrukciónak a színre lépése. Fernando Alonso vitte pályára, már a hangja is hallható.
Bemutatta új, már Honda-erőforrással hajtott MP4-30 típusjelű versenyautóját a Forma–1-es McLaren istálló, amely csalódást okozott azoknak a rajongóknak, akik arra számítottak, hogy a dicsőséges múlt felelevenítésének szándéka az autó színezetén is meglátszik majd. Fernando Alonso és Jenson Button új autójának fejlesztésén becsülettel dolgoztak, a színvilág azonban éppen olyan, mint az utóbbi években volt.
A Forma–1-ben lassan minden hír az új évadról szól; az első tesztekről, az új erőviszonyokról, a csapatok és a pilóták álmairól. E víziórohamban külön is meglepő, amit Ron Dennis jelentett be kedden.
Hónapokon át tartó spekulációhadjárat után a Forma-1-es McLaren istálló bejelentette, hogy a Ferraritól távozott kétszeres világbajnok, Fernando Alonso visszatér a gárdához, ahol Jenson Buttonnal alkotják majd a jövő évi versenyzőpárost. Az új Honda-korszak első idényére marad a különítménynél Kevin Magnussen is, aki harmadik pilóta lesz.