Már az RTL csatornáin is "jobban teljesít" Magyarország
Két napja megjelent a kormány társadalmi célú hirdetése az RTL Magyarország csatornáin is.
Két napja megjelent a kormány társadalmi célú hirdetése az RTL Magyarország csatornáin is.
Hiába a fesztiválok vagy a szórakozási lehetőségek, a gazdaság és az ifjúságpolitika másképp muzsikál. Egy francia ifjúságkutató intézet megvizsgálta, hogy mely országok folytatják a leginkább fiatalbarát politikát, azaz hol tud a 15-29 éves korosztály a legjobban érvényesülni, hol érhetik el legnagyobb támogatás és szabadság mellett álmaikat. Norvégia, Ausztrália és Kanada utcahosszal előz, Magyarország az EU egyik legrosszabb állama a fiatalok szempontjából.
A párhuzamosok csak a végtelenben találkoznak, de az a vállalkozó, amelyik ilyen jelszóval kínálja a boltját, mégis rátapintott valami lényegesre...
A politikára nem érdemes tovább várni, onnan nem jön, nem jöhet megoldás.
Nagyjából a finanszírozott összeg 10-20 százalékát kaphatják vissza azok, akik lízingelték az autójukat, és devizahitel állt emögött az ügylet mögött.
Körülöttünk minden megszűnt, de sebaj. Magyarország végre jobban teljesített.
Hiába áll védjegyoltalom alatt a "Magyarország jobban teljesít" szlogen, hiába fizetett súlyos milliókat érte a kormány egy magáncégnek, a rendőrség szerint nem követett el hűtlen kezelést a kabinet, amikor azt ingyen átadta a Fidesznek. A BRFK elutasította a baloldali ellenzék feljelentését.
Jogi lépéséket tesznek a baloldali összefogás pártjai, mert álláspontjuk szerint törvénysértő módon, ingyenesen engedte át a kormány a Fidesznek a Magyarország jobban teljesít szlogent – jelentette be Szigetvári Viktor, az Együtt-PM szövetség társelnöke Molnár Csabával, a Demokratikus Koalíció (DK) ügyvezető alelnökével és Veres Gáborral, az MSZP szóvivőjével közösen pénteken Budapesten.
Ingyen átadta a kormány a közel 800 millió forintért kialakított "Magyarország jobban teljesít" arculatot és szlogent a Fidesznek, a párt pedig ezzel kezdett bele a választások előtti reklámhadjáratba.
A 2013. márciustól novemberig tartó kampány minden felületen zajlott. A lebonyolító cégeket közbeszerzésen választották ki – tájékoztatott Navracsics Tibor egy írásbeli kérdésre válaszolva.
Újabb hirdetésekkel fényezi magát a kormány. Ezúttal a Népszabadságban és a Magyar Nemzetben jelent meg a Magyarország jobban teljesít főcímmel ellátott egész oldalas reklám. A hirdetés felhívja a figyelmet arra, hogy 4,6 százalékkal nőttek az átlagbérek, hogy az IMF-tartozásunk már nulla forint, hogy 1300 gyógyszer ára csökkent, de legfőképpen arra, hogy idén 20 százalékkal csökken az áram, a gáz és a távhő ára. A hirdetésben a kék háttér mellett a narancsszín bukkan fel egyedül. A rezsicsökkentő üzenetről a Magyar Hírlap olvasói sajnálatosan lemaradtak, ott csak egy reklámcsík jelent meg szerdán.
A kormány véleményével ellentétben Magyarország nem teljesít jobban a korábbi kormányok időszakához képest - fogalmazta meg Surányi György volt jegybankelnök és Chikán Attila egyetemi professzor, az első Orbán-kormány egykori gazdasági minisztere a Szabadságért Alapítvány csütörtöki budapesti rendezvényén egybehangzóan.