Hogyan ne szállítsunk rakományt? – tanulságos videóban mutatja meg az útkezelő
Miért nem figyelnek jobban oda az emberek?
Miért nem figyelnek jobban oda az emberek?
Az utat részlegesen lezárták, a forgalom egy sávon halad és 7 kilométeres torlódás alakult ki.
Lassan minden napra jut egy hasonló eset.
Az autópályákat 35 évig üzemeltető és bővítő MKIF-nél erős a családi vonal.
Három videóból álló füzérrel illusztrálják, mennyire kockázatos tud lenni a közlekedés az autópályákon.
A sztrádakoncesszió módosítására, részekre bontására a hitelező bankok miatt volt szükség, és kezelni kellett, hogy reális lehetőséggé vált Magyarország leminősítése – mondja Németh Tamás, a koncesszor magáncég, a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. vezérigazgatója.
Idén 297 kilométer hosszban cserélik az elöregedett burkolatot az utakon.
A szombati tömegszerencsétlenséget nem megszokott, hanem extrém időjárási viszonyok okozták – ezzel védekezett az M1-es autópályát üzemeltető Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő (MKIF) Zrt., miért nem védte semmi a pályát a por ellen. Magyarországon egyébként egyetlen autópálya sem rendelkezik porvihar elleni védelemmel, és a szél ellen sem lehet mit tenni.
A volt közlekedési államtitkár szerint a vasút a Balaton felé ma már versenyképes időben és kényelemben is, de tény, hogy további fejlesztésekre lenne szükség.
Az MKIF Zrt. azt írta, hogy a baleset előtt az erős oldalszélre és a korlátozott látási viszonyokra is felhívták a figyelmet.
A pályagondozáshoz és -építéshez kell a tőkeemelés, de a sokszorosát kapják majd az államtól 35 éven át.