Így lett a tram-trainből vonatvillamos, abból meg egy jó nagy lufi
Szavakban meghosszabbítják, valójában alighanem jó időre jegelik a Hódmezővásárhelyet Szegeddel összekötő, tíz éve tervezgetett vonatvillamos-beruházást.
Szavakban meghosszabbítják, valójában alighanem jó időre jegelik a Hódmezővásárhelyet Szegeddel összekötő, tíz éve tervezgetett vonatvillamos-beruházást.
Egy nap, öt hír - amiről ma este beszélnek: kiderült, hogy a Fidesznek kínos az MNB-ügy; Lázár szerint itt a megélhetési rezsicsökkentés; Matolcsy megszólalt, de ennek semmi jelentősége nem volt; lehet szavazni arról, milyen gigaemlékmű épüljön Budapesten.
Egy nap, öt hír - amiről ma este beszélnek: eltörlik a vasárnapi boltzárat, ettől meg olyan a politikai élet, mint egy pláza vasárnap délután; Orbán szerint nincs strómanja; Szepesi Niki is beszállt az uszodai vitába; brutális történetet tárt fel az ombudsman a Szent Imre kórházban, a budapesti brit nagykövet viszont ismét roppant aranyos volt.
Ahogyan az elmúlt hónapokban az egyetemes gázszolgáltatók esetében is, úgy az áramszolglátatókéban is hamarosan a tettek mezejére léphet az állami rezsicég. Ehhez a jogszabályi hátszelet a kormánytól, törvénymódosítási javaslat formájában máris megkapta.
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) szerint a 3-as metró felújítására szánt uniós pénzt jobb lenne másra költeni, mert mire megérkezne, addigra összedől a metró. A VEKE tagjai úgy látják, hogy gyorsabban használható forrást kell találni, és a „megoldás adott, ajánlatok vannak”. Facebook-oldalukon azt is írják: az Európai Bizottság tagjai informálisan már jelezték, hogy a városi közlekedés fejlesztésének teljes törlése elfogadhatatlan.
Kipakoló NAV-adóellenőr, gyorsuló magyar gazdasági növekedés, esetleges kedvezményes jegybanki pénzek magánépítkezésekre, és Ukrajna korántsem biztos, hogy az EU-hoz láncolja magát. Az MKB Bankot pedig feldarabolják. Kövesse a tündérmese folytatását a hvg.hu-val!