Megkezdődött az 1600 lóerős Koenigsegg Jesko gyártása
Az 1,2 milliárd forintba kerülő hipersportkocsiból nem készül túl sok, ritka látvány lesz az utakon.
Az 1,2 milliárd forintba kerülő hipersportkocsiból nem készül túl sok, ritka látvány lesz az utakon.
A közel 1400 lóerős svéd különlegesség alig használt példányának alaposan megkérik az árát.
Az autógyártók közül elsőként a Bugattinak sikerült átlépnie a 300 mérföld/órás, vagyis 480 kilométer/órás lélektani határt.
A gyártó tisztában van azzal, hogy nincs mindenkinek több millió eurója egy új sportkocsira. Így a legújabb modell "csak" 1 millió euróba fog kerülni.
A svéd, szuperexkluzív autómárka bemutatta legújabb fejlesztését, amivel 20 kilót lehet spórolni az autó tömegén.
A Chiron nemcsak erős, hanem elképesztően gyors is, de a gyártó nem a végsebességre koncentrál.
A Koenigseggnél már javában zajlik annak a vadonatúj sportkocsinak a fejlesztése, amely minden elődjénél jobb menetteljesítményekkel kecsegtet.
Szupererős motor, kiváló aerodinamikai szett és alacsony tömeg. A gyártó szerint ez a siker receptje.
A világ leggyorsabb utcai autója ezúttal alulmaradt a versenyben.
A hipersportkocsiról továbbra sem derül ki, hogy pontosan mennyi a végsebessége, pedig erre konkrét ígéret volt.
Rekordot ment nemrégiben a Koenigsegg Agera RS 458 km/h-s sebességgel, megérdemelten kapott 100 megapixeles fotókat az eseményről.
Igazán az a döbbenetes, milyen nyugodtan futja meg az autó ezt az elképesztő tempót.