Itt a kívül-belül megújult Kia Sportage
A koreai gyártó elérkezettnek látta az időt középkategóriás divatterepjárója ráncainak felvarrására.
A koreai gyártó elérkezettnek látta az időt középkategóriás divatterepjárója ráncainak felvarrására.
A Hungexpón most hétvégén megrendezett szakkiállításon nemcsak négylábúak, hanem négykerekűek is szép számmal képviseltetik magukat.
Az MG megkezdi új benzines SUV-jának itthoni forgalmazását, és hamarosan érkezik a kínai tulajdonú brit márka tisztán elektromos kompaktja, kombija és crossovere, melyek már magyarul is tudni fognak.
Az új koreai szabadidő-autó minimum 8,75 millió forint kifizetését követően vezethető haza.
Merész dizájnnal és széles motorválasztékkal érkezett a dél-koreaiak megújult modellje.
A globális piacra szánt verzió nagyobb, mint, amit mi kapunk.
A dél-koreai gyártó leleplezte középkategóriás divatterepjárójának ötödik generációját.
A dél-koreai gyártó mindent bevet a siker érdekében, divatos terepjáró formában kínálja számunkra villanymotorral kiegészített szupertiszta dízeljét. Nyúzópróbán a Kia legújabb és legkomolyabb technikával telepakolt Sportage modellje.
Nincs semmi mellébeszélés, konkrétan ezek a SUV kategóriás autók bírják legjobban az első 100 ezer kilométert.
Nincs csalás, nincs ámítás, konkrétan ezek az autók bírják legjobban mostanság az első 100 ezer kilométert.
A dél-koreai Kia Európában is látványosan nyomul, mostanában a városi terepjárók fűtött keresletű piacán különösen a Sportage jeleskedik. A zsolnai Kia gyárból kigördített suv már eddig is húzómodelljüknek számított. Az elég jól eltalált formatervnek köszönhetően itthon – az olcsóbb Suzuki- és Dacia-modellek után – máris az eladási listák harmadik helyére kúszott fel.
Három dizájnrajz és némi marketing szöveg már napvilágot látott a dél-koreai márka sportterepesének következő generációjáról.