Csődöt jelentett a KTM, Európa legnagyobb motorkerékpár-gyártója
A cég jelenleg mintegy 6000 embert foglalkoztat.
A cég jelenleg mintegy 6000 embert foglalkoztat.
Az utóbbi években ugrásszerűen nőtt a magyar kerékpárosok száma: ma már egyre többen tekintenek a biciklire nemcsak sport-, hanem praktikus közlekedési eszközként is, ami a megfelelő kellékekkel felszerelve valóban szuper társa lehet mindenkinek. Szerencsére manapság már a minőség terén sem kell kompromisszumot kötni, mert egyre több helyen elérhetők a legjobb márkák termékei.
A német tuningcég KTM 1290 Super Duke R EVO-ra épülő motorkerékpárja ritkán jön majd szembe az utakon.
Alacsony tömeg és erős motor – röviden így szól a KTM újdonságának receptje.
Chris Fillmore a KTM színeiben megdöntötte az amerikai Pikes Peak hegyi verseny kétkerekűinek rekordját, 9:49 perces idővel.
Benne vagyunk már az idei bringaszezonban, ideje irányt mutatni annak, aki még mindig hezitál, hogy milyen kelóra volna szüksége. Igazodási pontokért felkerestünk jó pár fővárosi kerékpárboltot, ahol egy kérdést tettünk fel: ha egyetlen bringát kellene ajánlania a boltban lévő kínálatból, melyik lenne az?
Noha elismerten kacérkodott azzal, hogy korábbi ellenlábasát, Cyril Despres-t követve motorról autóra váltson, Marc Coma letette a garast a kétkerék mellé: a Dakar és az egyéb sivatagi futamok motoros királya a KTM kötelékében versenyez tovább.
Talán még soha nem érvényesült annyira a papírforma a Dakar-ralin, mint idén: a versenyzők hiába zavargatták egymást 14 napon, 9 ezer kilométeren és három országon át, az előzetesen legfőbb esélyesnek kikiáltott menők kezéből nem tudták kicsavarni a győzelmi trófeát.
Úrvezetőként elég nehéz szavakban visszaadni a KTM X-Bow menetélményét. Ez a motorkerékpár és az autó keresztezéséből született fura szerzet leginkább egy Formula istállóból kiszabadult versenyautóra emlékeztet.