Új világrekord: több, mint 150 tonnát vontatott el egy elektromos autó – videó
A villanymotoros Iveco közel negyvennégyszer nagyobb tömeget vontatott el, mint amire méretezve van.
A villanymotoros Iveco közel negyvennégyszer nagyobb tömeget vontatott el, mint amire méretezve van.
Mutatjuk a Kincsem Parkban megrendezett tavaszi gasztronómiai fesztivál érdekesebb járgányait.
A rendőrség szerint olyan motort kerülhetett az olasz járművekbe, amely a kibocsátási értékeket meghamisító szoftvert alkalmaz.
A tisztán elektromos hajtásláncú kamion erejével nem lesz gond, de a hatótávja még nem túl nagy.
A fejlesztők nem csináltak egyebet, mint maximálisan kihasználták a rendelkezésre álló hatalmas felületet.
Engedélyezte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy a Pappas-csoport átvegye az Iveco típusú kis és nagy haszongépjárművek, valamint buszok magyarországi forgalmazását, alkatrész-értékesítését és szervizelését – közölte a hivatal csütörtökön.
Júniusban mutatják be élőben az új Iveco Daily kisteherautó-családot. Sokan vásárolják, még többen használják.
Az Iveco korán kezdte a villanyautózást: már 1986-ban kifejlesztette, és gyártani kezdte az első teljesen elektromos meghajtású Dailyt. Évekig csak szemezgettem a spenótzöld elektromos kisteherrel, az új Daily torinói bemutatóján nem voltam rest, kihasználtam az alkalmat és néhány keménykötésű belga ivecós segítségével kipróbáltam az elektromos teherautót.
Az Iveco korán kezdte a villanyautózást: már 1986-ban kifejlesztette, és gyártani kezdte az első teljesen elektromos...
Az Iveco Daily történetét 1978-tól írják Torinóban, a Fiat művek fellegvárában. A népszerű teherautóból több mint 2,5 millió talált gazdára azóta, a nyolcadik generációt immár Olaszország mellett Spanyolországban, a korábbiakat Brazíliában és természetesen Kínában gyártják. A Daily nemzetközi menetpróbáján a legerősebb dízel mellett a legtakarékosabb elektromos változatot is kipróbáltuk.
Furcsamód nem tetszik jobban az új Daily orra, sőt, bátran kimondom, az előd szebb volt.
A Napi Gazdaság úgy tudja, hogy a nagy járműipari befektetők közül az Iveco lehet a következő, amely magyarországi gyártásba kezd, a Daimler pedig duplájára bővítené a jelenleg is épülő üzemét. Az Iveco lapzárta után cáfolt.