A BKV újra utcára küldi a régi Ikarus 260-ast
Nemcsak a Libegők Éjszakáján, hanem egészen szeptember közepéig működik az R158-as vonal, régi buszokkal.
Nemcsak a Libegők Éjszakáján, hanem egészen szeptember közepéig működik az R158-as vonal, régi buszokkal.
Bőven van benne munka és pénz is, de a látványosan cuki végeredmény bőven kárpótolja a magyar készítőt. Mutatjuk az igazi időgép kis Ikarus 260-ast.
Harmincöt éves Ikarusok bukkanhatnak fel hamarosan Szegeden. De a helyi közlekedési cég ígérete szerint csak átmenetileg.
A kínai akkumulátorra és villanymotorra épülő magyar fejlesztésű autóbuszt több európai helyszínen is használják, tesztelik.
A fővárosi közlekedési vállalat megszabadulna jobb-rosszabb állapotú járműveitől, melyekre most bárki licitálhat.
A BKV Zrt. több évtizedes múltra visszatekintő régi buszai most járnak utoljára menetrend szerint.
Tévhit, hogy az állam nem segíti a hazai buszgyártó vállalkozásokat, de valami nagyon el van rontva ebben, amit a gyártók örömmel kihasználnak, miközben korszerű autóbuszokat nem tudnak produkálni. Borzasztó messze kerültünk attól, hogy újra „buszgyártó nagyhatalom” legyünk.
A cél, hogy összehasonlíthatóvá váljanak az elektromos, illetve a dízeles buszok költségei és képességei.
A projektben részt vesz az Óbudai Egyetem is, amely az okosbuszok kommunikációs rendszerét tervezi meg.
Hiába hirdette meg klímavédelmi programjában Orbán Viktor, hogy 2022-től már csak az elektromos autóbuszok vásárlását támogatja az állam, a nagyvárosoknak azután is inkább megéri majd dízelbuszokat vásárolni. Ráadásul a hazai e-busz gyártók jelenleg képtelenek lennének teljesíteni a kormányzati ígéreteket.