Teslának álmodták magukat, az egyiket a VW mentette meg, a másik bedőlt
Sokan másolnák a Tesla sikerét, ám ez egyelőre csak a kínai riválisoknak sikerül, az amerikai startupok a kanyarban sincsenek.
Sokan másolnák a Tesla sikerét, ám ez egyelőre csak a kínai riválisoknak sikerül, az amerikai startupok a kanyarban sincsenek.
A cégalapító Henrik Fisker neve egy időben jobban csengett, mint Elon Muské.
Egyszerűen Houdini csomagtartónak hívják.
Mára már nem képviselnek azonos súlycsoportot, de Henrik Fisker egy évtizede, még ismertebb volt Musknál.
Henrik Fisker csapata nemrég egy újfajta akkumulátorra adott be szabadalmat, ami jóval nagyobb hatótávra és sokkal gyorsabb töltésre képes, mint bármelyik mai modell.
A Fisker legújabb elektromos fejlesztésű autója, az EMotion a Las Vegas-i CES technológiai szakkiállításon mutatkozhat majd be.
Egy autópálya mentén lángol és majd szikráik a világ egyik első konnektoros autója.
A tervek szerint augusztus közepén mutathatják be a Fisker első modelljét, ami bőven verné a Tesla legjobb teljesítményre képes autóját is.
Az első szériagyártású elektromos autókkal csúfos kudarcot valló márka megint visszajönne egy Tesla Model S jellegű, de még látványosabb autóval.
Henrik Fisker dán dizájner, autóipari vállalkozó bele állt már párszor a földbe és most sem kizárt, hogy így végzi, de megint próbálkozik. Nem is akármivel, egy kétüléses klasszikus izomautóval.