Kiderült, mit építene a kormány a pénz híján elkaszált MotoGP-pálya helyett Hajdúnánáson
Gokartpályák, ipari park és egyetemi központ is épülhet, akkugyár viszont nem szerepel a kiszivárgott tervekben.
Gokartpályák, ipari park és egyetemi központ is épülhet, akkugyár viszont nem szerepel a kiszivárgott tervekben.
Nem könnyű a vendégmunkások élete Magyarországon.
Falusi polgármesterek szívhatják igazán a fogukat, miután a kormány visszafizetteti a földadót: vannak helyek, ahol a helyi adóbevételek négyötöde ebből a forrásból érkezett, most pedig hetek alatt kell kitalálni valamit, mi lesz nélküle. A kormánynak eddig nem volt baja a földadóval, de amikor Márki-Zay Péterék Hódmezővásárhelyen bevezették, hirtelen ellenség lett ez az adónem. Bajba került kistelepülések vezetőit kérdeztük, mire készülnek most.
A beruházásért felelős miniszteri biztos szerint még januárban egyeztetnek a jogtulajdonos spanyol céggel, és ha a partner nem fogadja el a csúszást, akkor jöhet az ipari park.
Negyven hektárt adna el az állam azután, hogy kiderült, a beruházást felfüggesztik.
Az eredetileg tervezett 2023 helyett legkorábban valószínűleg 2024-ben tarthatnak versenyt a hajdúnánási pályán, ráadásul az Átlátszónak a helyi földtulajdonosok azt mondták, az építtető állami cég még nem fizette ki őket, hogy megszerezze a helyet, ahol a pálya épülne.
Megint olyan vasúti átjáróban történt baleset, ahol rendben működött a fénysorompó.
A területen még egy kapavágás sem történt.
A motorok nagy rajongójaként ismert fideszes parlamenti képviselő, Kósa Lajos lobbierejét felülírta az államháztartás hatalmas hiánya.
Kisebbfajta pánik tört ki Hajdúnánáson, miután a helyiek migránsokkal tévesztették össze a településen legálisan tartózkodó 30 vendégmunkást.
A pályára összesen 65 milliárd forintot szán a kormány.