Lenullázódott vásárlóerő: csak nálunk csökkent az EU-ban az eladott új autók száma
A százezer darabot sem biztos, hogy eléri az értékesítés idén.
A százezer darabot sem biztos, hogy eléri az értékesítés idén.
Tavaly nagyot nőtt az új autók ára Magyarországon, most fél évig stagnálás várható, azt pedig még nem látni, ősszel mi lesz. A hiányjelenségek megszűntek, és a vonzó finanszírozási konstrukciók is.
A gépjármű márkakereskedők szövetségének vezetője szerint a támogatás a nehéz helyzben levő nagycsaládosoknak nyújt segítséget.
Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe – írta a Világgazdaság.
A Lízingszövetség és a Gémosz betiltatná az öreg autók behozatalát, mert a használt autók konkurenciát jelentenek az új autók piacának.
Rendkívül magas az illegális autószervizek aránya. A gépjármű-márkakereskedők a céges autók fokozott ellenőrzését is javasolják az adóhatóságnak.
Az új autók iránti érdeklődés érezhető emelkedésére, ugyanakkor a gyenge vásárlói erő miatt továbbra is csak lassan növekvő értékesítési mutatókra számít a következő hónapokban Gablini Gábor, a Gépjármű-Márkakereskedők Országos Szövetsége (GÉMOSZ) elnöke.
Megyeri István, az Erste Leasing elnök-vezérigazgatója a piacon egyedülálló megoldásról elmondta: a megváltozott piaci...