Nem maradhatna örökre lezárva a Szabadság híd?
Olyan nagy kedvvel vették birtokba a városlakók a lezárt Szabadság hidat, hogy akár el is lehetne gondolkodni az autóforgalom tartós kitiltásáról. Legalább a hétvégi napokon.
Olyan nagy kedvvel vették birtokba a városlakók a lezárt Szabadság hidat, hogy akár el is lehetne gondolkodni az autóforgalom tartós kitiltásáról. Legalább a hétvégi napokon.
A főváros és a kormány hajlik rá, hogy megszüntesse a csepeli HÉV-et, és hogy a 2024-es olimpiai pályázathoz kapcsolódóan a villamoshálózatot fejlessze a dél-pesti agglomerációban. Mivel a HÉV-ek átkerülnek a MÁV-hoz, a létük általában is veszélybe került.
Szembemegy a korábbi közlekedési koncepcióval, széles társadalmi rétegeknek nehezíti meg a mindennapi mobilitását, környezeti és baleseti kockázatokat is növeli, és még a korábban belengetett fővárosi dugódíjnak is ellentmond. Közlekedési szakértőket és érintett települési vezetőket kérdeztünk a kormány 40 milliárdos járulékvadászatáról, a főváros közeli autópálya-szakaszok fizetőssé tételéről.