Megújult a Dacia sikergyárosa
A nyugat-európai piac nagy kedvence lett az elmúlt években a márka kisterepjárója a Duster. Három év után ideje volt aktualizálni.
A nyugat-európai piac nagy kedvence lett az elmúlt években a márka kisterepjárója a Duster. Három év után ideje volt aktualizálni.
Többször vezettem már a románok hősét – olyan kocsi ez, amelynek mindig szívesen szorítok helyet a naptáramban, de ezúttal hosszú tesztnek vetettük alá a Dusztert (ahogy Zoltán nagyapám mondja): elvittük haza, a Kárpátok aljára, megmászattuk vele a Hargitát és megnéztük, mit tesz vele hirtelenjében 2000 vad kilométer.
Öt éve a kollégám, mégis megkérdezte a napokban, csak úgy barátkozásképpen, honnan jöttem, mikor települtem át, mikor...
A Dacia Duster szitokszó lehet a konkurens SUV-gyártók között, de még a Nissan és a Renault emberei is gyilkos irigységgel méregetik a Kárpátok csodáját. Bárhol elmegy, ahol autó elmehet, mindent kibír, amit autó kibírhat – mindezt olyan áron, amiért más gyártó csak kisautót ad.
Már az is csoda, hogy a tesztautó egyáltalán négy keréken képes közlekedni.
Futott egy beszédes és hosszú kreatív a Dacia Duster sajtótájékoztatóján, aminek az üzenete az volt, hogy attól, ha valami román, még lehet minőségi. Nem tudom, ez a Dacia Dusterre is maradéktalanul igaz-e, de az tény, hogy nyugaton és keleten veszik, mint a cukrot. Ez lenne az új népautó?
Nem győzik a gyártást a pitesti-i munkások, az M0-áson naponta több dusteres konvojt lehet látni.