Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Csermely_Péter

Gazdaság MTI

A Napi Gazdaságot mától ne keressék

Keddtől Magyar Idők néven jelenik meg a Napi Gazdaság. A lap a névváltás után is a tavasszal 16-ról 20 oldalasra növelt terjedelemben jelenik majd meg, és sem a tematikák közötti arány, sem a szerkesztőség létszáma nem változik már. Az eddigi lazacszínt a fehér váltja fel.

Itthon hvg.hu

Beszédes nevet kap és át is alakul a Napi Gazdaság ősztől

Magyar Idők néven folytatja tovább a nemrég kormányközelivé vált Napi Gazdaság ősztől. A lapot közéletivé alakítják át a tervek szerint, ezért kellett az új név is, ami már szerepel az NMHH adatbázisában és internetes címeket is levédettek hozzá.

Itthon hvg.hu

Épül az új Fidesz-sajtó: embert és olvasót is Simicskától vinnének

Már kedden kétoldalnyi belpolitikával bővül a Magyar Nemzet exfőszerkesztője által megvett Napi Gazdaság, amely új nevet szeptemberben kaphat. A Fideszben arra számítanak, hogy az új lap át tudja venni a Nemzet helyét, és a 2018-as választásokra ismét érdemi médiatámogatása lesz a pártnak. Ha még a TV2-t is meg tudnák szerezni az idén, akkor a párt viszonylag könnyen átvészelné a Simicska Lajos meghirdette médiaháborút, és újból lehetne egy milliós elérésű médiája.

Itthon MTI / hvg.hu

Liszkay megvette a Napi Gazdaságot

A Magyar Nemzet volt főszerkesztője hétfőn megvásárolta a Századvég Gazdaságkutató Zrt.-től a Napi Gazdaság napilapot kiadó kft. százszázalékos üzletrészét. A Napi Gazdaságból, ahogyan korábban is megírtuk, kormánypárti politikai-gazdasági lapot csinálnak.

Gazdaság MTI / hvg.hu

Lemondott Simicska Lajos médiabirodalmának több vezetője

Lelkiismereti okokból benyújtották a lemondásukat a Magyar Nemzet, az mno.hu, a Hír Tv és a Lánchíd Rádió vezetői pénteken. Aki csak elérte Simicskát, annak azt mondta, hogy bemegy a cégeihez, és kirúg mindenkit, mert hátba támadták.

Kult hvg.hu

A magyar a legönfejűbb nép - fordítsuk a hasznunkra

Philip Zimbardo, a neves pszichológus Santana egyik számára táncolt előadása előtt, Csermely Péter amellett érvelt, hogy a tipikus magyar jellemzők a hasznunkra fordíthatóak, míg lengyel, izraeli, és a brit előadók arról győzködték a hallgatóságot, hogy a gondolkodásmódunk megváltoztatható. Tényleg jobbá tehető-e ez a hely, amit Magyarországnak hívunk? A HeroiKon konferencián jártunk.

Nyüzsi hvg.hu

Magyar Nemzet: A kétharmad rá akar lépni a sajtószabadság torkára

A Magyar Nemzet főszerkesztő-helyettesénél is kicsapta a biztosítékot a reklámadóról szóló, hétfőn benyújtott törvénytervezet. Csermely Péter szerint ezeknek ugyanis semmi más értelme, üzenete nincs, mint hogy a kétharmad most valóban rá akar lépni a sajtószabadság torkára. A reklámadó szerinte pórázra veszi a médiát.