Orbán-klóninterjúkkal támad karácsonykor a Mediaworks
Választás idején, húsvétkor vagy karácsonykor egy dolog állandó a Mediaworks-szerkesztette lapoknál: az Orbán klóninterjú.
Választás idején, húsvétkor vagy karácsonykor egy dolog állandó a Mediaworks-szerkesztette lapoknál: az Orbán klóninterjú.
Tartalomfejlesztési igazgatóságot hozott létre a Mediaworks, ami a cég által kiadott médiatermékek irányítását és felügyeletét látja majd el.
Keddtől Magyar Idők néven jelenik meg a Napi Gazdaság. A lap a névváltás után is a tavasszal 16-ról 20 oldalasra növelt terjedelemben jelenik majd meg, és sem a tematikák közötti arány, sem a szerkesztőség létszáma nem változik már. Az eddigi lazacszínt a fehér váltja fel.
Nem csak a nevét, hanem a jellegzetes lazacszínű papírját is lecseréli az átalakuló Napi Gazdaság.
Magyar Idők néven folytatja tovább a nemrég kormányközelivé vált Napi Gazdaság ősztől. A lapot közéletivé alakítják át a tervek szerint, ezért kellett az új név is, ami már szerepel az NMHH adatbázisában és internetes címeket is levédettek hozzá.
Már kedden kétoldalnyi belpolitikával bővül a Magyar Nemzet exfőszerkesztője által megvett Napi Gazdaság, amely új nevet szeptemberben kaphat. A Fideszben arra számítanak, hogy az új lap át tudja venni a Nemzet helyét, és a 2018-as választásokra ismét érdemi médiatámogatása lesz a pártnak. Ha még a TV2-t is meg tudnák szerezni az idén, akkor a párt viszonylag könnyen átvészelné a Simicska Lajos meghirdette médiaháborút, és újból lehetne egy milliós elérésű médiája.
A Magyar Nemzet volt főszerkesztője hétfőn megvásárolta a Századvég Gazdaságkutató Zrt.-től a Napi Gazdaság napilapot kiadó kft. százszázalékos üzletrészét. A Napi Gazdaságból, ahogyan korábban is megírtuk, kormánypárti politikai-gazdasági lapot csinálnak.
A másik jobboldali médiacsoport tulajdonosa, Széles Gábor segítene a bizonytalanná vált jövőjű "jobboldali médiásokon". Csermely Péter és Szabó Anett előtt például "nyitva állnak" a médiamágnás kapui.
Lelkiismereti okokból benyújtották a lemondásukat a Magyar Nemzet, az mno.hu, a Hír Tv és a Lánchíd Rádió vezetői pénteken. Aki csak elérte Simicskát, annak azt mondta, hogy bemegy a cégeihez, és kirúg mindenkit, mert hátba támadták.
Philip Zimbardo, a neves pszichológus Santana egyik számára táncolt előadása előtt, Csermely Péter amellett érvelt, hogy a tipikus magyar jellemzők a hasznunkra fordíthatóak, míg lengyel, izraeli, és a brit előadók arról győzködték a hallgatóságot, hogy a gondolkodásmódunk megváltoztatható. Tényleg jobbá tehető-e ez a hely, amit Magyarországnak hívunk? A HeroiKon konferencián jártunk.
A Magyar Nemzet főszerkesztő-helyettesénél is kicsapta a biztosítékot a reklámadóról szóló, hétfőn benyújtott törvénytervezet. Csermely Péter szerint ezeknek ugyanis semmi más értelme, üzenete nincs, mint hogy a kétharmad most valóban rá akar lépni a sajtószabadság torkára. A reklámadó szerinte pórázra veszi a médiát.
A Zeneakadémiát is alapító Liszt Ferencnek tulajdonított bon mot szerint a tehetség kötelez, de kötelezi-e bármi a felnőtt társadalmat tehetségeinek gondozására?