7,6 billió forintért megveszi a Slacket a Salesforce
Története legnagyobb felvásárlását hajtja végre a felhőalapú ügyfélkapcsolat-menedzselési megoldásokat kínáló Salesforce – közölte magyar idő szerint kedd este a vállalat.
Története legnagyobb felvásárlását hajtja végre a felhőalapú ügyfélkapcsolat-menedzselési megoldásokat kínáló Salesforce – közölte magyar idő szerint kedd este a vállalat.
Biztos, hogy rendben van az, hogy a kedvenc zeneszámait bárhonnan eléri, de a legfontosabb ügyfelek adataihoz csak az irodából férhet hozzá? Feltétlenül szükséges, hogy a munkatársak naponta szidják “a rendszert”? Hát nem. Íme néhány jel, amely arra mutat, hogy illene lecserélni az ügyfélkapcsolat-kezelőt.
A big data és a mesterséges intelligencia lassan olyanná válnak, mint anno a 3D-s tévé volt: mindenki hallott róla, de csak kevesen élnek vele. Pedig a zsákutcába jutott televíziós technológiánál jóval ígéretesebbek a big datára alapuló megoldások.
Áfa? Btk.? NAV? Egyik sem. Miközben sok vállalkozásnál még mindig az Excel-táblákra esküsznek, valójában szabad szemmel alig látható azon kisebb-nagyobb cégek köre, amelyek megúszhatják valamilyen CRM-szoftver nélkül. Legalábbis akkor, ha növekedni akarnak. No meg, ha nem szeretnék, hogy egyetlen alkalmazottuk elvihesse az egész boltot.