Egységes, sávosan emelkedő parkolási díjat vezetne be Karácsony a fővárosban
A főpolgármester ismertette, hogy hogyan csillapítaná a forgalmat Budapesten.
A főpolgármester ismertette, hogy hogyan csillapítaná a forgalmat Budapesten.
Szorulnak ki a városok belső területéről az autók, de mi legyen a lakók autóival? A mélygarázsok és parkolóhelyek építése megoldás lehetne, de erre épp a legkritikusabb részeken nem nagyon van mód. A probléma részei a legális kiskapuk: az új építésű ingatlanoknál 1970 óta lenne kötelező megfelelő garázst, parkolóhelyet is építeni, de ki lehet váltani pénzzel, amivel mindenki jól jár, kivéve a település lakóit.
A nyári szünet kellős közepén a fővárosi önkormányzat bedobta a követ az állóvízbe: határozat született arról, hogy a H5-ös HÉV-et szeptember 1-jétől 5-ös metrónak kell hívni. Attól azonban, hogy így nevezik, még nem jár sűrűbben, és fiatalabbak sem lesznek az ott közlekedő több mint 40 éves szerelvények. Mi értelme akkor a változásnak?
A rendszer kidolgozására 2021 és 2025 között több mint 3 milliárd forintot irányoztak elő.