Európa után Észak-Amerikába és Ausztráliába is megkezdték a Brewie konyhabarát automata sörfőző gépeinek kiszállítását. A magánemberek mellett cégek, egyetemek, ügynökségek, de még gyógyszertár is szerepel a megrendelők között.
A magyar közösségi finanszírozás abszolút csúcstartójává lépett elő a Brewie, miután több mint 200 millió forintot gyűjtött össze az Indiegogo-n. A kampányt péntek este hatkor zárják.
Megkezdődött az automata otthoni sörfőzőgép gyártása, amelyre a világ minden pontjáról érkeztek megrendelések. Ennek örömére a Brewie újra elindította közösségi finanszírozási kampányát, így jövő hét szerdáig, még az ön darabja is felkerülhet a futószalagra.
A hétvégén indult az egyik legprominensebb technológiai fesztivál, a South by Southwest Austinban, ahol idén először öt magyar vállalkozás is bemutatkozik.
Egymás rekordjait döntögetik a közösségi finanszírozási kampányok, melyek keretében induló vállalkozások dollármilliókat kalapoznak össze olykor sokat ígérő, olykor pedig egészen abszurd tervek megvalósítására. Az utóbbi időben több magyar projekt is zajos sikert ért el, de voltak, akik nem jártak szerencsével. Őket kérdeztük, hogy nyerték meg a támogatókat maguknak, vagy hogy éppen miért nem adakoztak nekik, hogy kell-e adózniuk, és hogy mire lehet jutni az így kapott összeggel. A siker és a bukás receptjei.
A sörfőzőgépet gyártó Brewie is azon öt cég között van, amelyek a Design Terminál pályázatának győzteseként, idén tavasszal elutaznak Amerikába, hogy részt vegyenek a világ egyik legjelentősebb technológiai fesztiválján
4-500 ezer forintba kerül majd az az automata házi sörfőző gép, amely korsónként 60-80 forintért állítja elő az italt. Közben nem kell nyakig a sörhabban úszni. A termék iránt akkora a nemzetközi érdeklődés, hogy közösségi alapon néhány nap alatt összegyűjtötték a sorozatgyártásához szükséges forrást.
Egy magyar startupnak köszönhetően, már akár 80 forintból megfőzheti saját kézműves sörét. Az automaták tegnap óta előrendelhetőek egy közösségi finanszírozási oldalon.