5500 munkahelyet szüntet meg a Bosch
Lassan nem marad olyan autóiparban érintett európai szereplő, akit nem érint a szektor válsága.
Lassan nem marad olyan autóiparban érintett európai szereplő, akit nem érint a szektor válsága.
Szerintük a helyi gyártásra átálló kínai cégek jó üzletet jelentenek a beszállítóknak.
Már 2019-ben is esett a Bosch-csoport bevétele, ahogy az autóipar szenvedni kezdett, majd jött a koronavírus, és borította a terveket. A vállalatnál költségcsökkentéssel, valamint a vezetők és szakértők fizetéseinek megvágásával próbálkoznak, emellett ráállnak a koronavírus-gyorstesztek gyártására.
Generációváltás – fiatal kurátorok kiállítása az Orfeo és az Inconnu csoportokról / Nem tetszik a rendszer – a vajdasági Bosch+Bosch a Ludwig Múzeumban / Isten vele, miniszter úr! – prágai perpatvarok / Nimbusz-kulcs – Araki Nobuyoshi Budapesten / Kultúrkritika Nagyszálló, Graz – Lukács György, a címadó / Nem félünk a brexittől! – a Frieze Art Fair Londonban / Az utolsó szovjet művész – portré Viktoria Lomaskóról
A cég újabb részleget hozna Magyarországra.
Állítólag a Bosch is részt vett a csaló szoftver kifejlesztésében.
A Bosch autóipari gyártó, a Medián piackutatóval együttműködve, évről évre elkészíti a hazai autózási szokásokat felmérő kutatását. A legfrissebb adatok szerint érdekes fejlemény, hogy egyre többet, mintegy 16 ezer kilométert futnak évente a hazai autók. Az adatok arra utalnak, hogy a fiatalok, a budapestiek és a községekben élők ismét elkezdték használni autóikat.
A világ egyik legnagyobb járműipari beszállítója szerint teljesíthetőek az EU járművek szén-dioxid kibocsátására vonatkozó szigorú szabályozás célértékei. A Brüsszeli regula szerint a járműgyártóknak az új járművek szén-dioxid kibocsátását – legkésőbb 2020-ig, átlagosan, 100 kilométerenként számolva – 95 grammra kell visszaszorítani. Nem lesz könnyű betartani nevezett célértéket, miközben 2020-ig várhatóan 110 millió újonnan forgalomba helyezett autóra lehet számítani. A vállalatcsoport stratégiája dióhéjban az, hogy minél nagyobb méretű egy autó, annál nagyobb mértékben kell elektromossá alakítani hajtásrendszerét. A Bosch vezetősége múlt heti gépjármű-technikai sajtótájékoztatóján, Boxbergben részletesebben is beszámolt terveikről
A fiatalok szakképzésével is foglalkozó magyarországi multik örülnek a szakképzés reformjának, és kikérik maguknak azt a felvetést, hogy csak betanított munkára képeznék a tanoncaikat. A szakképzési reform kritikusainak nem is velük van bajuk, sokkal inkább attól tartanak, hogy a legtöbb magyar vállalat képtelen lesz a multikkal versenyképes képzési feltételeket teremteni.
A gazdasági környezet romlása ellenére a Bosch Group arra számít, hogy idén 50 milliárd euró fölé bővül árbevétele az egy évvel korábbi 47,3 milliárdról - írja a Napi Gazdaság.