Ruhákra költöttünk az enyhítések után, szárnyal a Zara tulajdonosának bevétele
Az Inditex a digitális kereskedelemben is tarol, a pénzügyi év végére negyedével növekedhetnek az online értékesítései.
Az Inditex a digitális kereskedelemben is tarol, a pénzügyi év végére negyedével növekedhetnek az online értékesítései.
A koronavírus-járvány hatására 44 százalékkal csökkentek az eladásaik. Rágyúrnának az online értékesítésre.
Budapest nevű poncsót dobott piacra az elsősorban fiatalokat megcélzó spanyol ruhaipari vállalat. A piros, szürke és fehér mintás Bershka felső a legújabb őszi kollekció darabja, ára húsz dollár. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy honnan a név és az ihlet, és azt sem, hogy Magyarországon lehet-e majd kapni a terméket.
Itt az ideje a tavaszi ruhatár-frissítésnek. Ha valaki vadonatúj, nagyon jó minőségű, nem konfekció ruhára vágyik, a "határ a csillagos ég"-kategóriából kell válogatnia. Amennyiben csak a vadonatújon van a hangsúly, 30 ezerből is megúszhatjuk a vásárlást. Ha nem vagyunk finnyásak, és másodkézből is szívesen öltözködünk, akkor már 10 ezer forintból is frissíthetjük ruhatárunk, és az még így is egyedi lesz. Utánajártunk a lehetőségeknek.
Sok versenytársát maga mögé utasította tavalyi eredményeivel a spanyol Inditex csoport, a világ legnagyobb ruházati áruházlánca, a Zara, a Bershka és egy sor más ismert divatmárka tulajdonosa.
Az Inditex a január végén záruló üzleti évének utolsó negyedében 556 millió euró nettó eredményt ért el, amely 15...