Jön a BMW X6 kistestvére
A bajor márkánál bejelentették, hogy már fejlesztik és vélhetően a jövő évi detroiti autószalonon az be is mutatják az X4-es kupé terepjárót.
A bajor márkánál bejelentették, hogy már fejlesztik és vélhetően a jövő évi detroiti autószalonon az be is mutatják az X4-es kupé terepjárót.
Néhány előítéletet borítok: a hatos BMW nem csúnya, ellenkezőleg szép.
Hosszában elöl beépített motor, hátsókerékhajtás – nincs másik hasonló autó a kompakt osztályban.
Maradtak a hátsókerék-hajtásnál, megnövelték az autót, kényelmesebbé tették, felszerelték az ötösből megismert csúcstechnikával és felpiszkálták takarékos motorját. Kell ennél több kedvcsináló egy teszteléshez? A legkisebb BMW-ben ezúttal sem csalódtunk. 8,6 milliós indulóárát pedig tessék lenyelni.
Volt egy álmom. Nem márkafüggetlen. Eddig nem beszélhettem róla, de most egy ötös BMW-ben ezt megtehetem.
Egyre inkább távolodok el imádatom korábbi tárgyától, a hetestől, és vallom, hogy az ötös untig elég.
Első tapintásra nem látszik, hogy a Magna-Steyr grazi üzeméből az X3-as gyártása a Dél-Karolina-i Spartanburgba...
Lehet egy kombi luxusautó? Érezheti magát versenyzőnek egy kombiban a sofőr? Van tökéletes BMW? Kérdések csak addig szikráznak a levegőben, amíg ki nem próbáljuk az ötös kombit. Gazdag felszereltsége, erős és takarékos hathengeres dízelmotorja mindenre válaszol. Csak azt nem tudjuk meg soha, honnan a 25,5 millió forint. Ennyiért vesztegetik az álomkombit.
Hatalmas autó lett az ötös kombi, hosszabb, mint a kilencvenes évek hetes BMW-i.
Idén tavasszal életciklusa felénél a bajorok gatyába rázták a hármas kupét.
A vezetési élmény köszöni szépen, jól van. Nem is hinnénk, ha nem tapasztalnánk.
Úgy éreztem magam az új BMW Z4-ben, mint egy jóllakott milliomos, aki munka helyett délelőtt még pihizik egy kicsit...