Világhír: Citromdíjra jelölték a BKK online jegyrendszerét egy nemzetközi versenyen
A legbénább céges reakciók között válogatták be a legemlékezetesebb öt esetbe.
A legbénább céges reakciók között válogatták be a legemlékezetesebb öt esetbe.
Ezúttal adatvédelmi problémák miatt büntették meg a társaságot, 10 millió forintra bírságolták őket - írja az Index.
Ha minden igaz, végre megpróbálják megoldani, hogy ne szórakozhassanak csalók a budapesti jegyautomaták visszaadó nyílásainak eltömítésével. Az automaták javítása és további fejlesztése természetesen nem lesz olcsó.
Helyreállt a világ rendje, nem csak börtönbe nem kell vonulnia a T-Systems és a BKK által összehozott, meglehetősen gyengére sikerült e-jegyrendszert kijátszó fiatalnak, de még a “befektetését” is visszakapta.
Még augusztus elején, a BKK e-jegy-botrány közepette jelentek meg a nyomozók a multicég budai székházában – tudta meg a hvg.hu. Amikor erre rákérdeztünk az ORFK-nál, két hétig nem árulták el, vajon a hűtlen kezelés ügyében gyűjtöttek-e adatokat a helyszínen. Végül nagy nehezen megerősítették, hogy adott napon valóban a T-Systemsnél kutakodtak, csakhogy egy másik eljárás miatt.
A Facebookon szólalt meg a BKK T-Systems által fejlesztett online jegyrendszerét feltörő etikus hacker, miután kiderült: már nem kezelik gyanúsítottként.
A Magyar Idők úgy tudja, a BKK is tesztelte az online jegyrendszert, és elvileg a hibát is megtalálták.
A BKK T-Systems által készített e-jegyrendszere nem csak biztonsági szempontból vet fel kérdéseket. A korszerű dizájnt és a felhasználói élményt is nyugodtan számonkérhetjük a rendszertől. Egy tervező megmutatta, szerinte hogyan is kellene kinéznie a rendszernek.
A hosszú időn át tartó hallgatással, az összehangolt kommunikáció hiányával, a kétes retorikájú megszólalásokkal csak mélyítette a válságot a BKK és a T-Systems, véli az Index által megkérdezett vállalati kommunikációs szakértő.
Teljesen új platformon készíti el a botrányba fulladt budapesti elektronikus jegyrendszer továbbfejlesztett verzióját a T-Systems.
Inkább tekinthető jóhiszeműnek a BKK online jegyrendszerében biztonsági rést felfedező fiatal, mint a „hackelésére” feljelentéssel reagáló fejlesztőcég. Pedig vannak szakmai és pr-szempontból is célravezetőbb eljárások.
Vétség helyett végül bűntett miatt indult ellene eljárás.