Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#BFK

Gazdaság Kovács Gábor

Ilyen lenne a Duna alatti vasúti alagút, a Nyugati és a Déli pályaudvar

Vitézy Dávidék Budapest és a Duna alatt kötnék össze az ország vasúthálózatának keleti és nyugati felét. Az alagút kétvágányos lenne, óránként és irányonként 20 vonat kapacitással. A Széll Kálmán térnél lenne egy föld alatti vasúti megálló, a Déli a felszínen megszűnne, a Nyugati részben a föld alá költözne. A Nyugati átépítésére már most nemzetközi tervpályázatot ínak ki.

Itthon Ballai Vince

Lassan véget ér az időutazás a rákosrendezői dzsumbujban

Villamosok, autók, gyalogosok és kerékpárosok használhatják majd a rákosrendezői felüljárót. A Városliget autómentesítésének elemeként tervezett építmény nemcsak Zugló és Angyalföld között teremt új kapcsolatot, de lendületet adhat a mellette lévő rozsdaövezet fejlődésének is. Megépítésétől mégis tartanak az érintett városrészek, szeretnék elkerülni, hogy a Ligetből kizárt autók az ő lakóövezeteiken keresztül keressenek menekülőutakat.

Karrier hvg.hu

Turizmus, vendéglátás: tényleg ezt érdemes most tanulni?

Közel 3500 felvételiző adta be jelentkezését idén a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolára. A legnagyobb magánfőiskolára Venezuelából és Szíriából is érkezett jelentkezés, a legtöbben turizmus és vendéglátás szakon tanulnak majd tovább.