Az ébren töltött idő harmadát a mobilunkba temetkezve töltjük
Tavaly mintegy kétmillió új alkalmazás és játék jelent meg, a 100 millió dollárnál nagyobb bevételű appok száma pedig 20 százalékkal nőtt.
Tavaly mintegy kétmillió új alkalmazás és játék jelent meg, a 100 millió dollárnál nagyobb bevételű appok száma pedig 20 százalékkal nőtt.
App Annie digitális elemzőcég szerint tavaly a kínai TikTok uralta a letöltési listákat: erre az alkalmazásra ugrott rá mindenki a világban.
Minden idők legnagyobb költési kedvéről árulkodnak az alkalmazás-áruházak második negyedéves adatai.
A jelek szerint jót tett a(z önkéntes) karantén az Apple és a Google számára is, a felhasználók ugyanis egyre többet nyúlnak a mobiljuk után, melyre egyre szívesebben töltenek le részben vagy egészben fizetős alkalmazásokat is.
Dollármilliárdokról van szó. Főleg játékokra költöttek az emberek.
Az App Store és a Google Play áruház forgalmát is figyelő elemző cég, az App Annie a 2010-es évek legnépszerűbb (legtöbbször letöltött) alkalmazásainak listájával köszönti az új évtizedet.
Mind a letöltések, mind a felhasználók költései szempontjából rekordként könyvelhető el 2019 második negyedéve. Az App Annie jelentéséből az is kiderül, hogy melyik alkalmazást töltötték le a legtöbben a világon ebben az időszakban.
Bár rengeteg különféle appot töltünk le az alkalmazás-áruházakból, a legtöbb bevételt a játékok hozzák – derült ki egy egészen friss kutatásból.
Nincs vége a növekedésnek: egyre több időt töltünk az okostelefonos alkalmazásokkal, és egyre többet költünk rájuk.
A meggazdagodás nem is olyan nehéz, mindössze egy olyan mobiljáték kell hozzá, amelyik lenyűgözi az egész világot.
Míg a Google folyamatosan növeli felhasználóinak számát, addig az Apple a bevételekkel teszi ugyanezt.
Az App Annie jelentéséből kiderül, hogy bár milliónál is több alkalmazás van az App Store-ban, néhány cég uralja a népszerűségi listákat.