#Amway
Elege lett a kormánynak a lehúzós árubemutatókból
A jövőben árubemutatón nem lehetne áruhitelt kínálni, a közvetlen értékesítéssel foglalkozó cégeknek kötelező lesz ügyfélszolgálatot működtetni, és tilos lesz az árubemutatók ingyenes ajándékait reklámozni.
A magyarok félnek vállalkozni
A magyarok a legborúlátóbbak egy saját vállalkozás indításával kapcsolatban, kezdőtőke hiánya és a bizonytalan gazdasági helyzet miatt félnek vállalkozást indítani, a fiatalok számára azonban vonzó a függetlenség és az önmegvalósítás.
"Mertek pozitívat mondani" – Az Amway-sztori
Ma már nehéz megérteni, a régióból miért éppen Magyarországon települt meg először az Amway. De a multilevel-marketing amerikai pionírjai jól számítottak, az 1991-es indulás után rövid idő alatt több mint 90 ezren csatlakoztak a hálózathoz. Kihagyott ziccerek című sorozatunkban azokat a "bombaüzleteket" vesszük sorra, melyek bárki számára elérhetőek voltak a rendszerváltás után, de általában csak keveseket tettek gazdaggá.
Gyors meggazdagodás vagy gyors bukás?
Vajon a multi-level marketing csak egy Amerikában kiforrott kereskedelmi modell, amit nem jól és nem jó időben helyeztek át a hazai gyakorlatba? Míg a hálózati direkt-marketingből az USA-ban egyetemi képzést is találunk, itthon eddig szinte csak "MLM-zombikkal" találkozhattunk.