Annyit drágult a magánegészségügy, hogy az emberek inkább kötnek biztosítást
A magánellátások díjai átlagosan 30 százalékkal emelkedtek tavaly, amit egyre kevesebben tudnak zsebből fizetni.
A magánellátások díjai átlagosan 30 százalékkal emelkedtek tavaly, amit egyre kevesebben tudnak zsebből fizetni.
Folyamatosan érkeznek a bejelentések a biztosítókhoz.
Leginkább az áremelkedések akadályozzák az utazásokat.
A nyugdíjalap népszerűbb, mint a bankbetét, de meglepően sokan tartanák párnacihában a pénzüket, derül ki egy felmérésből.
Komoly kiadásoktól kímélhetjük meg magunkat, ha otthonunk rendelkezik biztosítással. A többség gondoskodik is erről, azonban csak kevesek gondolják azt, hogy lakásbiztosításukat időről időre érdemes felülvizsgálni. Márpedig ez kifejezetten fontos és elengedhetetlen az általunk megkérdezett szakértő szerint, aki hangsúlyozta azt is, nem csak lakástulajdonosként hasznos lakásbiztosítást kötni. Maknics Anitát az Allianz lakossági vagyon termék- és portfoliómenedzsment osztály vezetőjét kérdeztük arról, miért és hányszor érdemes felülvizsgálni meglévő biztosításunkat.
Legyen szó kisebb üvegkárról vagy egy óriási csőtörésről, egyiket sem szeretnénk, hogy megtörténjen velünk. Videós anyagunkban olyan emberekkel beszélgettünk, akiknek az utóbbi időben keletkezett lakáskára, de egy dolog közös a történetükben – megtanulták, hogy jó, ha nem éri őket váratlanul, ha megtörténik a baj. Szakértőnket pedig arról kérdeztük, hogyha mégis megtörténik a legrosszabb, akkor – a megfelelő dokumentumok, illetve fotók feltöltésével – hogyan lehet könnyen, gyorsan és online bejelenteni a kárt, és nyomon követni egy-egy ilyen folyamat alakulását a nap 24 órájában.
Több meghatározó folyamat – a digitalizáció, a közösségi média térnyerése és a járvány – előtérbe hozta, amire a magyar cégek már egyre nagyobb figyelmet fordítanak: az ügyfélközpontúságot. Szakértők mondják el, miért kifizetődő, ha egy cég külön ügyfélstratégiával rendelkezik, és hogy az ügyfélélmény jóval több divatos kifejezésnél.
Nagyon komoly megtakarításra tehet szert az a fiatal, aki jó előre gondol az öregkorra. A jó hír az, hogy nem kell havonta nagy összeget rászánni ehhez. A tudatos jövőtervezés előnyeit, a fiatalokban gyakran felmerülő téves prekoncepciókat szakértővel vesszük végig és cáfoljuk meg.
Időről időre megtörténik a baj, és koccanunk, ütközünk autónkkal. Mit teszünk, vagy mit tettünk mi ezekben a helyzetekben? A nagy ijedtség után hogyan álltunk neki, hogy megpróbáljuk megoldani azt, amit egy ilyen helyzetben fontos és mindenképpen érdemes?
Megérkezett a biztosítási ügyintézés jövője.
Egy vállalkozás vezetése nagy körültekintést igényel, de gyakran még a legnagyobb elővigyázatosság sem elegendő ahhoz, hogy kivédjük a céget fenyegető különféle veszélyeket. A stabil üzletmenet érdekében kiváltképp érdemes biztosításokkal védekezni, ezzel is a lehető legalacsonyabbra csökkentve a napi működésből eredő váratlan helyzetek negatív hatásait. A magyar kis- és közepes vállalkozások azonban gyakran rendkívül alulbiztosítottak, legnagyobb részük csak a szükséges, kötelezően előírt (akár banki, akár szabályozó hatósági, vagy köztestületi) biztosítási előírásokra szóló fedezetek megvásárlására költ. Fenyegető veszélyek azonban vannak bőven. Nézzük, melyek a vállalkozásokra leselkedő legnagyobb potenciális veszélyforrások!
Rengeteg piaci terméket hívnak életbiztosításnak, de ezek egy része befektetési-megtakarítási konstrukció. Kinek, milyen életkorban melyik a legalkalmasabb biztosítástípus? Összeszedtük öt pontban, hogy melyikről mit érdemes tudni, és hogy milyen szempontok alapján célszerű választani.