Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Accenture

Tech hvg.hu

4000 cégvezető válaszolt: mindenki áttér a felhőre, de Európában rengetegen félreértik

Tíz éve a vállalatok felhőre való átállása leginkább az adattárolást és a hálózati működést érintette. Mára a legkonzervatívabban gondolkodó vállalatok is felismerték azt, hogy a felhőre való áttérés elengedhetetlen. Robbanásszerűen fejlődik a felhőalapú innováció, ám sok európai cég még mindig csupán a sávszélesség-bővítés és a költségmegtakarítás eszközeként tekint a felhőre – hívja fel a figyelmet az Accenture. Az informatikai szolgáltató négyezer cégvezető bevonásával készített a témában kutatást.

Tech hvg.hu

5 kiberbiztonsági fenyegetés, amelyre érdemes lesz odafigyelnünk

Az Accenture tanácsadócég évközi biztonsági jelentésében arra hívja fel a figyelmet, hogy vállalatok és kritikus infrastruktúrák a közeljövőben sokkal több és komolyabb támadásnak lesznek kitéve. Ezek közé tartoznak majd a tisztességtelen államok által pénzelt, fizikai károkat is okozó támadások, valamint az üzletmenet megzavarását, a pénzkeresést vagy a kiemelt célpontok elleni kémkedést célzó akciók.

Tech hvg.hu

Kell-e nekünk az okos város?

A magyar városlakók többnyire elégedetlenek lakóhelyükkel, szeretnék, ha az jobban működő és komfortosabb lenne. De ebben nincsenek egyedül. A egyik globális tanácsadó cég, az Accenture szerint a városok nagy része elvesztegeti az új technológiákban rejlő átfogó lehetőségeket, mert nem azonosítják a meglévő infrastruktúrájukban és az új digitális eszközökben lévő értékeket.

Vállalkozás MTI

Accenture: a válság inkább szélesedik

A válság kirobbanása után először a legkontrollálhatóbb oldalt nézték a cégek, s a költségek csökkentését tűzték ki célul, az elhúzódó válság miatt azonban a kivárás átcsapott pesszimizmusba, leépítésekbe, cégrészek eladásába, illetve azok a cégek, amelyek kevésbé voltak felkészülve, csődbe mentek - vázolta fel a válság kiteljesedését az Accenture tanácsadó cég sajtótájékoztatóján.

Tech MTI

Sokan örömmel fizetnének mobiltelefonjukkal

A mobiljukat legaktívabban használó fogyasztók vásárlásaik során szívesen fizetnének mobiltelefonnal - derül ki az Accenture legújabb, 11 ország mobilhasználati szokásait elemző vizsgálatából.