A Duster nagy testvérében található a Dacia valaha készült legerősebb motorja.
A Dacia elérhető árú bestseller szabadidő-autója, a Magyarországon is jelentős mennyiségben értékesített Duster fölé októberben érkezett egy 23 centiméterrel hosszabb testvérmodell.
A keresztségben Bigster nevet kapott újdonság Magyarországon egyelőre még nem rendelhető, de a 19 százalékos helyi adót tartalmazó német árai már ismeretesek.
Legolcsóbban 23990 euróból (9,9 millió forint) úszható meg az új nagy Dacia, mely összeg ellenében egy Essential alapfelszereltségű, 140 lóerős lágyhibrid TCe 140 modell vezethető haza.

Az összkerekes lágyhibrid TCe 130 eggyel magasabb felszereltséggel és 27 990 eurón nyit (11,5 millió forint), a 155 lóerős normál hibrid Bigster pedig alaphangon 28 590 euróba (11,8 millió forint) kerül.
Utóbbi 1,8 literes 4 hengeres benzines modell Extreme csúcsfelszereltséggel 30 590 eurótól (12,6 millió forint) indul.


Az ötszemélyes utastérben kiviteltől függően 7-10 colos digitális műszeregység, illetve alapáron járó 10,1 colos infotainment kijelző található.
A jobban felszerelt példányokban többek közt hatalmas panoráma-üvegtető, Arkamys 3D hifi, vezeték nélküli mobiltöltő, adaptív tempomat, illetve elektromos mozgatású csomagtérajtó is található.

A számos praktikus részletmegoldást felvonultató Bigster második üléssorában átlag feletti a lábtér, a csomagtartó pedig 667 literes.
A 17-19 colos kerekeken gördülő, CMF-B platformos új modell a Magyarországon 7,5 millió forintos alapárú Dusterhez hasonlóan nem készül dízelmotorral.
