A férfi majdnem lekéste miatta a repülőjárata indulását.
Egy Los Angeles-i technológiai vállalkozó, Mike Johns, elég frusztráló incidensbe keveredett egy Waymo robotaxiban, miközben a phoenixi Sky Harbor repülőtérre tartott – írja a CNN. Az önvezető autó váratlanul egy parkolóban kezdett körözni, nyolcszor megismételve ugyanazt az útvonalat, miközben Johns kétségbeesetten próbált segítséget kérni a cég képviselőjétől. Mivel nem tudta irányítani az autót úgy érezte magát, mintha egy sci-fi thriller szereplője lenne. Végül a probléma megoldódott egy távolról indított szoftverfrissítésnek köszönhetően, így Johns elérte a járatát, amely szerencséjére késett.
A Waymo kijelentette, hogy az utazásért nem számítottak fel díjat, és hangsúlyozta, hogy az önvezető autóik több millió utazást hajtottak végre biztonságosan.
Nemrégiben nagyjából ugyan ez a szituáció történt meg egy másik robotaxival is, ott szerencsére nem ült senki a kocsiban, ami láthatóan rendületlenül rótta a köröket egy körforgalomban.