A német céget talán azok is ismerik, akik nem autófanatikusok.
Kevesebb mint hat hónappal azután, hogy a Recaro autóipari ága csődöt jelentett, úgy tűnik, elkerülhető az európai részleg bezárása. Az olasz Proma Group jelentős autóipari beszállítói megállapodást kötött a Recaro Automotive-val.
A Proma három kontinensen 26 gyárral rendelkezik, vállalta a gyártási tevékenység újraindítását 2025 elején. A németekkel kötött megállapodás részeként a tervek szerint a Recaro termelésének egy részét a Proma olaszországi gyáraiba helyezik át. A Recaro észak-amerikai és japán tevékenységeit nem is érintette a csődhelyzet, mivel ezek különálló üzleti egységek, akárcsak a repülőipari, irodaipari és gyermekülésrészlege.
A Recaro, amely a sportülések és más autóipari termékek egyik legismertebb gyártója, 2024 nyarán került fizetésképtelenségi helyzetbe. Bár a vállalat hosszú múltra tekint vissza, több nagy autógyártó, például a Honda és a Ford, az utóbbi években saját sportüléseket kezdett fejleszteni, ami csökkentette a Recaro piaci részesedését, de a hamisított Recaro termékek számának növekedése is hozzájárult a problémákhoz.