A kilencvenéves brit márka bevezet egy új JR-jelölést is, amely olyan, mint egy pecsét.
A Jaguar már jó ideje bejelentette, hogy teljesen elektromos márkaként képzeli el a jövőjét. A cég olyan mértékben megújul, hogy lesz olyan időszaka, amikor lényegében nem marad a kínálatukban egyetlen típus sem: a régieket kivezetik, az újak pedig még nem érkeznek meg.
A drasztikus átállás mentén a márka logója és gyártóhoz kapcsolódó egyéb grafikai elemek típusai is megváltoznak, vagy átalakulnak. Megjelenik például egy „exuberant” névre keresztelt betűtípus, amely a jövőbeni modellek vizuális identitásának központi eleme lesz.
Az új dizájn elemek közé tartozik a 16 vízszintes csíkból álló rács is, amely az autók háttereként szolgál majd. Emellett egy új „monogram” is bemutatkozik, amely a „j” és „r” betűket kombinálja kör alakú keretben, tovább erősítve a márka prémium megjelenését. A hagyományos, ugró jaguárt ábrázoló embléma is modern átdolgozást kapott.
Ami pedig az autókat illeti, az első modell, egy négyajtós szuper-GT lesz, amely várhatóan 2026-ban kerül a piacra, 600 kilométeres hatótávval és gyorstöltési képességekkel.