A Huracán plugin hibrid utódja elektromos módban elsőkerék-hajtással rendelkezik.
A Lamborghini bemutatta a 2013-ban debütált Huracán utódját, a Temerariót, mely az 580-640 lóerős elődjétől eltérően immár nem 5,2 literes V10-es szívó benzinmotorra épül.
A Lamborghini Temerario az olasz márka első olyan szupersportautója, melyben nem szívó, hanem feltöltött belsőégésű motor található.
A 4 literes biturbó benzines egység maximális fordulatszáma eléri a percenkénti 10 ezret, a 800 lóerő mellé pedig 730 Nm-es csúcsnyomaték társul.
A három villanymotort felvonultató plugin hibrid hajtáslánc összteljesítménye 920 lóerő, ami 2,7 másodperces 0-100-as gyorsulást, illetve 340 km/h feletti végsebességet tesz lehetővé.
A nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltós, összkerék-hajtású újdonságnak elektromos módban csak az első kerekei hajtottak. Az elektromos hatótávot egyelőre nem fedték fel, mindenesetre a 7 kW-tal tölthető akkumulátor mindössze 3,8 kWh kapacitású.
A 6,5 literes szívó V12-es “szívű” és 1015 lóerős teljesítményű szintén plugin hibrid Revueltótól eltérően ezúttal hagyományos hátrameneti fokozat is van, vagyis tolatáskor nem villanyautóként működik a Temerario.
Az egyelőre ismeretlen árú új Lamborghini első példányait várhatóan az év végén, 2025 elején vehetik majd át a megrendelők.