Autó HVG 2024. július. 05. 07:59

Ha nem jön be az ólomnehéz új BMW M5, itt egy hasonlóan erős, pehelykönnyű M3

Ez a különleges BMW M3 CS nem szimplán csak nagyon erős, hanem e mellé még egész könnyű is.

A BMW nemrégiben dobta piacra a teljesen új M5-öst, mely a szupermodern plugin hibrid hajtáslánc miatt nem kevesebb, mint 2510 kilogrammal nyomasztja az aszfaltot.

Igaz cserébe 727 lóerős, melyből 585 lóerőért felelős a 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotor.

BMW M5
BMW

Amennyiben hasonló teljesítményt kisebb méretben és főleg jelentősen alacsonyabb tömeg mellett szeretnénk magunkévá tenni, akkor érdemes néhány pillantást vetni a G-Power által most leleplezett új tuning M3 CS-re.

A 3 literes soros 6 hengeres biturbó benzinmotor teljesítményét 550-ről 720 lóerőre növelték, és 650 helyett immár nem kevesebb, mint 850 Nm-es csúcsnyomaték áll rendelkezésre.

Egyedi aerodinamikai pakk
G-Power
Ültetett sportfutómű
G-Power

A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek, mindenesetre az 1765 kilogrammos gyári M3 CS 3,4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra és a gyorsulásának csak 302 km/h-nál szakad vége.

Viszonyításképp, az 50,5 millió forintos alapárú, 745 kilogrammal nehezebb új M5 3,5 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra és maximum 305 km/h-val képes száguldani.

Extra merevítések
G-Power
Finomhangolt utastér
G-Power
G-Power BMW M3 CS
G-Power
G-Power BMW M3 CS
G-Power
G-Power BMW M3 CS
G-Power
G-Power BMW M3 CS
G-Power
Hangos sportkipufogók
G-Power
Hirdetés
Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.