A négykarikás gyártó középkategóriás villany SUV-jának a gyengébb változata is több, mint 300 lóerős.
Az Audi megkezdte a Q4 e-tron és a Q8 e-tron közötti űr betöltésére hivatott vadonatúj elektromos szabadidő-autó, a márciusban leleplezett Q6 e-tron magyarországi forgalmazását.
Az újdonság 306-326 lóerős teljesítményű, 6,6-6,7 másodperces 0-100-as szintidejű és 641 kilométeres WLTP-hatótávú hátsókerék-hajtású Performance alapmodellje 29 millió forinton nyit.
A 387 lóerős produkcióra, 5,9 másodperces 0-100-as gyorsulásra és 625 kilométeres hatótávra képes összkerekes Q6 e-tron hazai alapára 31,5 millió forint. A végsebesség mindkét esetben 210 km/h-ra van korlátozva.
A bruttó 100, nettó 94,9 kWh kapacitású akkumulátor 260-270 kW-os DC-töltővel akár 21 perc alatt feltölthető 10-ről 80 százalékra, és 10 perc alatt ideális esetben 255 kilométer hatótáv is nyerhető.
A Q4 e-tronnál 18, a belsőégésű motoros Q5-nél 10 centiméterrel hosszabb újdonság két részre osztott első lámpákat vonultat fel, az alsó rész a fényszóró, a felső a menetfény.
Utóbbi érdekessége a személyreszabhatóság, a legmodernebb OLED technológiát felvonultató hátsó lámpák pedig egyedi grafikai elemek révén hívják fel a mögöttes forgalom figyelmét az esetlegesen közelgő veszélyekre, illetve a túl rövidre vett követési távolságra.
Az ívelt paneles műszerfalon egy 11,9 colos digitális műszeregység és egy 14,5 colos infotainment panel kapott helyet, az operációs rendszer feladatait Android látja el. A Q4 e-tronban lévőnél 30 százalékkal nagyobb HUD és az első utasnak szánt 10,9 colos érintőkijelző feláras tétel.
Az 526 literes csomagtér a 40:20:4 osztatú hátsó üléstámlák ledöntésével 1529 literig bővíthető, a töltőkábeleknek elöl egy 64 literes mini rakteret alakítottak ki.