A 90-es évek elején készült japán sportkocsi eddig kevesebb mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A Toyota 1970-ben mutatta be legendás sportkocsija, a Celica első generációját, melynek 1999-ben debütált hetedik generációja 2005-ben búcsúzott el, és a japán gyártó azóta nem árul Celicát.
Mind közül talán az 1989 és 1994 között gyártott ötödik generáció örvend a legnagyobb rajongásnak, mely bukólámpás szériából most feltűnt a színen egy éppen új gazdára váró, szinte alig használt példány.


A Budapesten eladásra kínált Toyota Celica 1992-ben látta meg a napvilágot, és azóta alig több, mint 9 ezer kilométert tettek meg vele.
A 105 lóerős 1,6 literes 16 szelepes benzinmotorral és ötfokozatú kéziváltóval szerelt 32 éves sportkupé árcéduláján 9,999 millió forintos összeg szerepel.






