A nem a fogyasztáscsökkentésre, hanem sokkal inkább a teljesítménynövelésre optimalizált hibrid hajtáslánc több másodpercnyi előnyt jelent a Nordschleifén.
A Porsche januárban leplezte le a tisztán elektromos hajtásláncú vadonatúj Macan divatterepjárót, melyet nemrégiben követett a gyártó valaha készült legerősebb és leggyorsabb modelljeként jegyzett 1108 lóerős csúcs villanyautó, a Taycan Turbo GT.
A villanyosítást a német gyártó ikonikus sportkocsija, a 911-es sem kerülheti el, azonban a típus első körben még nem elektromossá, hanem csak hibriddé válik.
Immár hivatalos, hogy a német gyártó május 28-án leplezi le a 61 év után most először kisebb részben villanymotoros hajtásláncúvá átalakított, és most először hivatalos kedvcsináló fotókon is megmutatott legújabb Porsche 911-est.
A teljesítményfókuszú hibrid technikának köszönhetően az újdonság 7 perc 16,9 másodperc alatt ért körbe a Nordschleifén, vagyis 8,7 másodperccel rövidebb idő alatt, mint a normál belsőégésű motoros, 450 lóerős teljesítményű 911 Carrera S.
A nem kevesebb, mint 5 millió kilométeren át tesztelt legújabb Porsche 911 részletes specifikációit csak május végén hozzák nyilvánosságra.