Ami régen egy GTI, Focus ST, netán egy Type-R volt, azt, úgy fest, a villanykorszakban máshol kell keresni.
Körülbelül három héttel ezelőtt és a Sanghaji Autószalon részeként a BYD bemutatta az Ocean-M Conceptet, annak a hot hatchnek a prototípusát, amelyen a kínai vállalat dolgozik. Néhány órával pedig ezelőtt a kínai Ipari és Információs Technológiai Minisztérium kiszivárogtatott néhány fotót a modell sorozatgyártású változatáról is, amely az év harmadik negyedévében kerül gyártásba.
A modell a BYD Ocean termékcsaládjának része lesz, és jelenleg Seal X néven fut, de ez nem feltétlenül a végleges elnevezés.
Mechanikailag a Seal X kétféle hajtási rendszerrel lesz elérhető. Kezdetben a modell egyetlen, a hátsó tengelyre szerelt, 215 lóerős (160 kW) teljesítményű villanymotorral lesz kapható, de minden bizonnyal jön a dupla villanymotorral szerelt, 416 lóerős (310 kW) teljesítményű változat is. Mindkét változat a BYD FinDreams akkumulátorrészlegének lítium-vasfoszfát (LFP) Blade akkumulátorcsomagjából nyeri majd az energiát.