A Caterham bemutatta a vezetési élményre kihegyezett Seven 485 utolsó búcsúzó szériáját.
A Caterham 2014-ben dobta piacra a Seven 485-öt, melynek most 10 évvel később véget ér a pályafutása. Búcsúzóul még érkezett egy limitált szériás kivitel, a 485 Final Edition.
Olivier Jouanne, a brit gyártó egyik vezetője azt nyilatkozta, hogy a nagy fordulatszámú, szívómotoros Sevenre vágyók számára ez az utolsó lehetőség arra, hogy lecsapjanak álmaik autójára.
A 225 lóerős teljesítményű, illetve 205 Nm nyomatékú 2 literes 4 hengeres Ford motorral, ötfokozatú kézi váltóval és sperrdifivel szerelt hátsókerék-hajtású szuperkönnyű roadster 4,1 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra, és a gyorsulásának csak 225 km/h-nál szakad vége.
A Toyo Proxes R888R gumikon gördülő búcsúzó szériából mindössze 85 példány készül, az árcédulán 67 495 eurós (26,2 millió forint) összeg szerepel.
A Caterham jövője már az elektromos autókról fog szólni, hamarosan érkezik a tavaly nyáron leleplezett 268 lóerős farmotoros Project V koncepcióautó sorozatgyártásba küldenő végleges változata.