Az utolsó példány egy Vegas-sárga modell 612 lóerővel.
Hivatalosan is véget ért az Audi R8 két generáción tartó életútja a napokban. Az utolsó kocsit a Stuttgart melletti Böllinger Höfe-i üzemben szerelték össze. Ott, ahol mostantól már csak az elektromos e-tron GT-t építik.
Az utolsó példány a 612 lóerős modellből egy Performance quattro Edition, Vegas-sárga fényezéssel, bronzszínű, 20 colos keréktárcsákkal és karboncsomaggal. Ez az 5,2 literes szívó V10-es motoros példány azonban nem vevőhöz kerül, hanem az Audi múzeumába.
Nem a fenti képen látható R8 lett volna a tervek szerint az utolsó, hanem egy R8 GT verzió, de amikor bejelentették a szuperautó pályafutásának végét, elkezdtek sorjázni a megrendelések. Ennek eredményeképpen a normál quattro és a hátsókerék-hajtású változatok eladása több hónappal tovább tartott. Most azonban végleg eljött a pillanat, vége az Audi belső égésű motoros szuperautójának.