Alaposan megkérik a Maserati MC20 versenypályás használatra szánt spéci verziójának árát.
A Maserati 2020-ban mutatta legfrissebb szupersportkocsiját, az MC20-at, melyből tavaly nyáron érkezett egy kőkemény versenypályás verzió, az immár Magyarországon is elérhető GT2.
Jelenleg messze ez a legdrágább modell az olasz gyártó kínálatában, melynek árcéduláján 220 millió forintos összeg szerepel.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/5fed15ac-616c-4f46-9e87-011aad9393d6.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/67c141a3-cd12-44ce-b886-b27a286b4044.jpg)
Viszonyításképp, a kiindulási alapokat biztosító MC20 101,4 millió forinton startol, a nyitható tetejű Cielo változat alapára pedig 116 millió forint.
A nagyméretű légbeömlőkkel, egyedi aerodinamikai csomaggal és hatalmas méretű állítható hátsó szárnnyal felvértezett GT2 középre szerelt 3 literes biturbó 6 hengeres benzinmotorja egy hatfokozatú szekvenciális váltón keresztül 630 lóerős teljesítményt és 730 Nm nyomatékot szabadít rá a hátsó kerekekre.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/44334579-b140-405d-aac8-8c5d7555dadd.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/4a40308d-2b2f-4751-b0c2-8040cdc39c42.jpg)
A meglepő módon légkondicionálót is felvonultató, 120 literes üzemanyag-tartályú versenyautó 18 colos felnikre szerelt slickgumikon gördül, és igen hangos kipufogókon keresztül ordibál vele a nagy világba.
Az opciós listán olyan tételek találhatók, mint például a halkabb kipufogó, az utasülés, a digitális visszapillantó vagy a guminyomásmérő rendszer.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/a770564d-4c78-4a3f-98e8-424b8f0b5691.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/193f86db-5f9d-4ba2-bc9d-bb4e7d69c823.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/ce46e6f1-7c3e-4f9d-af17-6d107d26afdc.jpg)