A vadonatúj elektromos Dodge Charger hosszabb az X7-es BMW-nél és nehezebb a hatalmas Cadillac Escalade-nél.
Ahogy arról a napokban már beszámoltunk, a Dodge előrukkolt az első olyan Chargerrel, mely V8 helyett már csak 6 hengeres motorral és tisztán elektromos változatban, hátsó- helyett pedig kizárólag összkerék-hajtással támad.
A kettő- és négyajtós változatban készülő újdonság hossza eléri az 5,25 métert, vagyis több helyet követel magának a parkolóban, mint egy 5,15 méteres BMW X7-es divatterepjáró, vagy egy 5,21 méteres Mercedes GLS.
Az új Charger szélessége 2,03 méter, vagyis mindössze 2,2 milliméterrel keskenyebb a Lamborghini Aventador szupersportkocsinál.
Az elektromos Charger tömege is sokkolóan nagy lett, a zöld rendszámos izomautó nem kevesebb, mint 2,65 tonnát nyom a mérlegen, ily módon 25 kilogrammal nehezbb, mint a 6,2 literes V8-as benzinmotorral szerelt, nyújtott tengelytávú Cadillac Escalade ESV.
A 3,07 méteres tengelytávolságú Charger villanymotoros csúcsverziója 680 lóerős, illetve 850 Nm-es produkciót ad elő, és 3,3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.