Beszédes, hogy korábban a Volkswagen volt ugyanebben a szerepkörben.
Szinte egészpályás letámadásban van Európában és a világ más piacain is az egyik legnagyobb, elektromos hajtású autókat gyártó kínai vállalat, a BYD. A legfrissebb statisztikák szerint már a Teslát is megelőzik elektromosautó-eladásokban, a cég ráadásul már gyártásban is terjeszkedik és hamarosan Magyarországon kezdi meg építeni első európai gyárát.
Mindeközben marketing vonalon is komoly offenzívába lendült és a 2024-es Európa-bajnokság hivatalos e-mobilitási partnere lett – jelentette be a vállalat és az UEFA. Amellett, hogy autókat biztosít a kínai cég az idei foci-Eb hivatalos résztvevőinek, bemutatják a legújabb elektromos modelljeiket és a hivatalos szurkolói zónákban is jelen lesznek.
Korábban, 2018 és 2022 között, a Volkswagen volt az UEFA mobilitási partnere.
A kínai cégnél ugyanakkor nem csak jó hírek akadnak, mert a nagy terjeszkedésre reagálva az EU vizsgálatot indított ellenük is, több másik kínai autógyártóval egyetemben.
A keleti nyitás legnagyobb durranása Botka László ellenzéki fellegvárának jutott
Nem akárhol épülhet meg a keleti nyitás eddig legnagyobb presztízst hozó beruházása, az ellenzék fellegvára adhat otthont a Teslát is előző kínai e-autó-gyártónak, a BYD-nek. Cserébe Botka László polgármester városa pont úgy viselkedik, ahogy a fideszes települések.
* * * Támogatott hitel vállalkozások számára
A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.