A dél-koreai gyártó középkategóriás divatterepjárója kívül-belül megújult.
A Hyundai három évvel ezelőtt dobta piacra a Tucson általunk is alaposan letesztelt aktuális negyedik generációját, melynek most megérkezett a ráncfelvarrt új verziója.


Az újdonság elsősorban modernizált hűtőrácsáról, átalakított lámpáiról, felfrissített lökhárítóiról és új könnyűfém felnijeiről ismerszik meg, ezenkívül pedig két új fényezés is feltűnt a színen, konkrétan a Fine Green Matte (zöld) és az Ultimate Red Metallic (piros).

A műszerfal eddigi 10,25 colos kijelzőit 12,3 colos példányok váltják, megújultak a légbefúvók, és a középkonzolt is átvariálták, az automata váltó karja felkerült a kormány mögé jobb oldalra.


A hajtáslánccal kapcsolatos változásokról egyelőre nem szól a fáma. A Magyarországon jelenleg 10 millió forintos alapáron kínált kifutó modellt 150-265 lóerős benzines, lágyhibrid, hibrid és plugin hibrid hajtással lehet kapni.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.