Egyetlen hibrid hajtáslánccal, immár V6-os erőforrás nélkül debütált a kilencedik generációs Toyota Camry.
A Toyota Camry 14 év távolmaradást követően 2019-ben a nyolcadik generációval tért vissza hozzánk, most pedig bemutatkozott a komolyabb ráncfelvarrásnak tekinthető kilencedik nekifutás.
A 19 colos kerekeken gördülő új Camry az elődjéhez hasonlóan a TNGA-K platformra épül, és a továbbfejlesztett futóműnek és kormányzásnak köszönhetően minden korábbinál jobb vezetési élménnyel kecsegtet.
A kormány mögötti digitális műszeregység 7-12,3 colos képátlójú, az infotainment rendszer kiviteltől függően 8-12,3 colos méretű érintőképernyőt vonultat fel.
Említést érdemel továbbá a szélvédőre vetítő 10 colos HUD, a vezeték nélküli Apple CarPlay és Andriod Auto támogatás, a wireless mobiltöltő és a kilenchangszórós JBL hi-fi.
A korábbiaknál fejlettebb vezetéstámogató rendszerekkel felvértezett új Camryt többé már nem gyártják V6-os benzinmotorral, világszerte egyetlen 4 hengeres hibrid verzióban lesz kapható a típus.
A 2,5 literes szívó benzines erőforrásra épülő, fokozatmentes eCVT erőátvitelű hibrid hajtáslánc 228 lóerőt ad le az első kerekekre, a hátsó villanymotorral megspékelt összkerékhajtású kivitel 235 lovas.
Az általunk alaposan letesztelt kifutó 218 lovas hibrid Toyota Camry jelenleg 16,3-19 millió forintos áron kapható Magyarországon.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.