Meg, de nem fogadnánk rá, hogy a többség észrevenné.
Az elmúlt néhány évben egyértelmű tendencia jelentkezett az autógyártók logóinál. A legtöbben elhagyták a korábbi évtizedekben jellemző 3D-s elemeket, a krómos csillogást és egyszerűbb dizájnt választottak. A Ford logója az egyik utolsó volt, amelyik nem változott ez idáig, de végül ők is átalakították.
Erre a megújult Ford F-150-es kapcsán figyelt fel a Car and Driver oldal, és az észrevételüket megerősítette az autógyártó is. A dizájnváltás itt is arról szól, hogy eltűnt a króm, a felírat kissé nagyobb lett. Ha pedig ismerősnek tűnik, az azért van, mert nagyon hasonlít az 1960-as években használt klasszikus dizájnra.
Az új jelvény természetesen megtartja a stilizált Ford szót, amelyet a vállalat első főmérnökének, Childe Harold Willsnek köszönhetnek 1909-ből.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.