A különleges sportkocsi csúcsnyomatéka alig marad el az 1000 Nm-től.
A Ruf manufaktúra a Monterey Car Week rendezvényt használta fel arra, hogy fellebbentse a fátylat valaha készült legerősebb modelljéről.
A keresztségben Ruf CTR3 Evo nevet kapott, Porsche 911-re hajazó külsejű újdonság hátuljában egy 3,8 literes 6 hengeres boxermotor kapott helyet.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/439580c2-7d55-4e6b-87cd-719e0cef650d.jpg)
A két turbóval megfújt száraz karteres egység percenkénti 7000-es fordulatszámon adja le kereken 800 lóerős csúcsteljesítményét, a 990 Nm-es legnagyobb nyomaték pedig 4000-es fordulattól hívható le.
A hétfokozatú duplakuplungos automata váltós és hátsókerék-hajtású CTR3 Evo menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek. Viszonyításképp a szerényebb képességű 777 lovas CTR3 Clubsport 3,2 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra és 380 km/h végsebességgel rendelkezik.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/086234fb-fcf9-4556-a902-444904062acf.jpg)
A kevlárkompozit karosszériával, aktív hátsó szárnnyal, 15 colos karbonkerámia féktárcsákkal és 6 dugattyús féknyergekkel támadó sportkocsi árával kapcsolatban egyelőre nem nyilatkoztak a cég képviselői, mindenesetre 725 000 dollár (255 millió forint) körüli összegre lehet számítani.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/786478a7-78d3-436a-9b4a-e98ebf5f2878.jpg)
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.