A luxusterepjáró plugin hibrid kivitelei erősebbé váltak és nőtt a hatótávjuk.
A nemrégiben általunk is alaposan letesztelt Range Rover messze nem nevezhető régi modellnek, mindenesetre a brit márka máris felfrissítette a típust.
A 2024-es modellévű luxusterepjáró új SV csúcsmodelljében egy lágyhibrid technikával kiegészített 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotor található, mely nem kevesebb, mint 615 lóerős teljesítményt, illetve 750 Nm-es nyomatékot szabadít rá a négy kerékre.
A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek – emlékeztetőül, a Ranger Rover eddigi csúcsverziója 530 lóerős volt és 4,7 másodperc alatt ugrott fel 0-ról 100-ra.
A 3 literes 6 hengeres beninmotorra épülő plugin hibrid Range Roverekbe 218 lóerős új villanymotor került, a korábbi 440, illetve 510 lóerő helyett immár rendre 460, illetve 550 lóerő áll a rendelkezésünkre.
A zöld rendszámos Range-ek közül az erősebb verzió 0-100-as szintideje 5,5-ről 5 másodpercre olvadt, az elektromos hatótáv pedig 113-ról 121 kilométerre növekedett.
Az SV Bespoke palettáról 230 fényezés, illetve 391 különböző beltéri szín- és anyagkombináció választható, és a gyártó akkor hozott minta alapján is elő tud állítani abszolút egyedi színeket.
A műszerfalat egy 13,1 colos érintőkijelző uralja, mely a gyártó legújabb Pivi Pro infotainment rendszerének központi eleme.
A motorházfedélen és a csomagtartón lévő Range Rover felirat akár 24 karátos aranyból is készülhet.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.